Odpowiedzi

2009-10-12T21:59:04+02:00
Różnicą jest to ze środowisko to organizmy ożywione i nieożywione a nisza to czynniki o które rywalizują organizmy.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T22:18:41+02:00
Środowisko jest to element przyrody ożywionej bezpośrednio wpływających na życie osobników, natomiast nisza jest to wszystko to co umożliwia organizmowi przeżycie i rozród.
Środowisko jest to jeden z elementów niszy ekologicznej.
Nisza ekologiczna są to również elementy przyrodzy nieożywionej, takie jak skała.
1 5 1