Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • nnb
  • Rozwiązujący
2010-02-16T11:00:06+01:00
Polska ma znacznie większą powierzchnię przeznaczoną pod uprawę pszenicy. Dlatego mimo że plony z hektara są większe w Danii - w Polsce z większej liczby hektarów całkowite zbiory są wyższe.
4 2 4
2010-02-16T11:00:32+01:00
W Polsce chyba więcej rolnicy sadzą pszenicę niż ci w Dani. dlatego też zbiory mamy większe, ale patrząc na to ze strony plonów z jednego hektara Dania przebija nas, być może dlatego że u nich panują lepsze warunki do rośnięcia tego typu zbóż. Myśle że taka odpowiedz wystarczy

tzn. w prostszy sposób
- my mamy wiecej pól z pszenicą , a oni mają ją ładniejszą i zbierają większe plony z 1 hektara pola :)
4 2 4
2010-02-16T11:00:55+01:00
Ponieważ Polska ma dużo większą powierzchnię niż Dania a pozatym w Polsce więcej % społeczeństwa pracuje w rolnicwie. W polsce dominują małe gospodarstwa dlatego opłaca się sadzić pszenicę (potrzebuje dobrych gleb a w polsce ich nie brakuje) niż kontraktować buraki cukrowe lub rzepak ;)
4 2 4