Zadania w załączniku.

Najlepszą odpowiedź daję TYLKO za rozwiązanie co najmniej połowy zadań. W tym wypadku 4 z 6.

Jeśli załącznik nie chce się wyświetlić, kliknąć prawym przyciskiem myszy "otwórz odnośnik w nowej karcie/oknie" i zapisać u siebie.

3

Odpowiedzi

2010-02-16T11:22:52+01:00
Zad 16.
odp C
zad. 17
Odp B
zad 18
Odp C
zad 19
odp A

wiecej nie zerobilam. mam nadzieje ze pomoglam. pozdrawiam
2010-02-16T11:23:54+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T11:36:48+01:00
Zad 16. (3/5)^5 *(5/3)^4 = (3/5)^5*(3/5)^[-4] = 3/5
odpowiedz C

Zad 17. [3/4-2/3]/[2/3-1/2]= [9/12-8/12]/[4/6-3/6]=[1/12]/[1/6]=1/2

odp:B

zad 18.
x^0,1205=6

(x^0,1205)^3=x^0,3615 <=> 6^3=216
odp:B

Zad 19.
1/[7^(1/2)-6^(1/2)]= [7^(1/2)+6^(1/2)] / [7^(1/2)-6^(1/2)]*[7^(1/2)+6^(1/2)]=[7^(1/2)-6^(1/2)] / [7-6]= 5,10/1=5,10
odp :C

zad 20. 4^[log 2 5 ] =(2 ^log 2 5 )^2 = 25

odp: C

zad 21. |1,(41) - 2^(1/2)| ponieważ 2^1/2 jest większa 1,(41) dlatego wartość bezwzględną równia się 2^(1/2) -1,(41)

odp: C