Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T11:35:32+01:00
#include <iostream>

using namespace std;

int dzielnik,liczby[999];
int main()
{
cout<<"dzielnik"<<endl;
cin>>dzielnik;
for(int i=0;i<1000;i++)
{
if(0==i%dzielnik)
cout<<i<<"\t";
}

system("pause");

return 0;
}
2010-02-16T11:48:25+01:00
#include <iostream>
using namespace std;

int main()
{
int n=0;
cout << "Podaj n: ";
cin >> n;
if( n >= 2 && n <= 1000 )
{
int i = n;
while( i <= 1000 )
{
cout << " " << i;
i += n;
}
}
else
cout << "Nieprawidlowa liczba.";
return 0;
}