Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T11:28:35+01:00
1. Noe i Eden
2. „Posłuchajcie, bracia miła”
3.Czego chcesz od nas, Panie”
4. „Dziady” część trzecia
5. Urszula Kochanowska”
6."na dom w czarnolesie"
7.„Dies irae”
8. Francois Villon”
9.Alojzy Feliński "Hymn",

10.Św. Franciszek z Asyżu "Pieśń Słoneczna
11.B. Zakrzewski "Boże coś Polskę" -Alojzego Felińskiego

mam nadzieje ze pomoglam. pozdrawiam
2010-02-16T11:32:13+01:00
Noe i Eden
Posłuchajcie, bracia miła
Czego chcesz od nas, Panie
Dziady” część trzecia
Urszula Kochanowska
na dom w czarnolesie
Dies irae
Francois Villon
Alojzy Feliński "Hymn
Pieśń Słoneczna
Alojzego Felińskiego