Odpowiedzi

2010-02-16T12:10:46+01:00
(22:4,4)*100%=500%
(4,4:4,4)*100%=100%
500%-100%=400%

(0,6:2,4)*100%=25%
(2,4:2,4)*100%=100%
100%-25%=75%
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T12:15:14+01:00
A)
x = 22
y = 4,4

a - o tyle procent x jest większa od y
y + y*a/100 = x, stąd a = (x-y)*100/y = 400
x jest większa od y o 400%

b - o tyle procent y jest mniejsza od x
x - x*b/100 = y, stąd b = (x-y)*100/x = 80
y jest mniejsza od x o 80%

b)
x = 2,4
y = 0,6
Analogicznie
a = (x-y)*100/y = 300
x jest większa od y o 300%
b = (x-y)*100/x = 75
y jest mniejsza od x o 75%
2 3 2
2010-02-16T14:23:10+01:00
A x=22 y= 4,4
22/4,4•100%=500%
500%-100%=400%
b x = 2,4 y= 0,6
0,6/2,4•100%=25%
100%-25%=75%