Odpowiedzi

2010-02-16T12:37:05+01:00
2010-02-16T12:37:35+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
96 departamentów
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T12:45:42+01:00
Jest 96 departamentów francuskich
1 5 1