Krzyżówka
1. Zwyczajowa nazwa postu w Wielki Piątek ( 6 litery)
2. Nabożeństwo w okresie Wielkiego Postu ( 11 liter)
3. Jeden z najważniejszych dobrych uczynków ( 8 liter)
4. .... Sacrum, kończy okres Wielkiego Postu ( 7 liter)
5. Post u muzułmanów ( 4 litery )
6. Kazanie.... w czasie nabożeństw wielkopostnych (7 liter)
7.Nabożeństwo w okresie Wielkiego Postu.
8. Np.Jonasz, który wyznał Niniwę do postu i nawrócenia (6 liter)
9. Jedna z wielkich religii, w której ważną rolę odgrywa post ( 5 liter)
10. W jego Ewangelii Chrystus przestrzega przed obłudnym postem (7 liter)
11. Nazwa postu jakościowego, obowiązuje w piątki ( 16 liter)
12. Post... - przed Komunią (14 liter)
13. Dobrowolne wyrzekanie się pewnych przyjemności (11 liter)
14. Jedna z form pokuty (8 liter)

2

Odpowiedzi

2010-02-16T13:06:44+01:00
1.Ścisły
2.Gorzkie Żale
3.Modlitwa
4.Triduum
5.Saum
6.Pasyjne
7.Droga Krzyżowa
8.Prorok
9.Islam
10.Łukasza
11.
12.Eucharystyczny
13.Umartwienie
14.Spowiedź
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T13:30:11+01:00
1.Ścisły
2.Gorzkie Żale
3.Modlitwa
4.Triduum
5.Saum
6.Pasyjne
7.Droga Krzyżowa
8.Prorok
9.Islam
10.Łukasza
11. Wstrzemięźliwość
12.Eucharystyczny
13.Umartwienie
14.Spowiedź
37 1 37