Wymien zasługi ostatnich Jagiellonuw dla rozwoju kultury renesansowej w Polsce.
a)..............................................................................
b)..............................................................................
c)...............................................................................
d)..............................................................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T22:18:20+02:00
Sprowadzenie wzorów budowli
nowy sposób ozdabiania zamków
kultury renesansowe
myśliciele (filozafowie)
2009-10-12T22:58:47+02:00
Rozwój Akademii Krakowskiej
sprowadzanie do polskich zagranicznych malarzy, pisarzy, architektów
podróże mieszczan, szlachty (podróże kształcą)
rozwój literatury narodowej
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T23:19:23+02:00
Wymien zasługi ostatnich Jagiellonuw dla rozwoju kultury renesansowej w Polsce.

a)sprowadzenie wzorów budowli
b)rozwój Akademii Krakowskiej w Krakowie
c)utalentowani malarze, pisarze w Polsce
d)rozwój literatury