Odpowiedzi

2010-02-16T13:08:22+01:00
Najpierw była kura bo stworzył ją Pan Bóg i dał jej moc rozmnażania w postaci jajka
proste
ale trochę takie potchwytliwe
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T13:09:46+01:00
Jeżeli było pierwsze JAJKO :
ZA:
tak, ponieważ od jajka się wszystko zaczyna
PRZECIW:
żeby było jajko musiała być i kura..

Jeżeli była pierwsza KURA:
ZA:
tak, ponieważ ona dała zycie innym kurom, itd
PRZECIW:
nie mogła powstać ot tak sobie, musiała sie wykluc z jaja
1 5 1
2010-02-16T13:18:19+01:00
Nie wiadomo, ponieważ z jajka jest kura, a z kury jest jajko.
Według mnie jajko albo raczej kura musiała ewulować
1 5 1