Odpowiedzi

2010-02-16T13:16:49+01:00
Pracować
mieć pomysł, mieć piknik
pierwszy z wszystkich
dom
zasnąć
spadek (w nocy)
wypadek
struktury chemicznej
ślepy
po
Spotkanie na imprezie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T13:17:48+01:00
Work(art/music) - praca/zawód (sztuka,muzyka)
have a good idea/picnic - mieć swoją ideę
first of all - pierwszy z wszystkich
farmhouse - farma/dom farmerski
fall asleep - popaść w sen/uśpić
fall(night) - nadszedł wieczór
crash - klęska
chemical structure - struktura chemiczna/budowa chemiczna
blind - ślepy
after that - po tym
reunion(party) - ponowne połączenie
2010-02-16T13:19:30+01:00
Blind - niewidomy
crash - wypadek
after that - po tym
reunion (party) - spotkanie (przyjęcie)
chemical structure - struktura chemiczna
fall (night) - nocny upadek
fall asleep - zaśnij
first of all - po pierwsze
have a good idea - mieć dobry pomysł
work - pracować