Dane sa cztery roztwory : roztwor A o pH= 7 roztwor B o pH=3 roztwor C o pH=12 i roztwor D o pH=5
a) uporzadkuh te roztwory od najbardziej zasadowego do najbardziej kwasnego
b) ktory roztwor ma mniejsze stezenie jonow H+
c) ktory roztwor ma najwieksze stezenie jonow OH-

3

Odpowiedzi

2010-02-16T13:40:18+01:00
1. roztwory: C, A, D, B
2. roztwór: C
3. roztwór: C

pzdr ; >
2010-02-16T13:43:46+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
A) uporzadkuh te roztwory od najbardziej zasadowego do najbardziej kwasnego
C,A,D,B
b) ktory roztwor ma mniejsze stezenie jonow H+
C
c) ktory roztwor ma najwieksze stezenie jonow OH-
C
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T13:44:42+01:00
Odp.
a)pH=12;pH=7;pH=5;pH=3;
b)roztwór o pH=12;[H(+)]=10(-12)[mol/dm3].
c)roztwór o pH=12;[OH(-)]=10(-2)[mol/dm3].