Odpowiedzi

2009-10-12T22:19:37+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T22:23:08+02:00
Okres jednoczesnego panowania we wszystkich wymienionych państwach wynosi 40 lat.

Osobno było tak:

W Polsce w latach 1386-1572
Na Litwie w latach 1377-1401 i 1440-1572
Na Węgrzech w latach 1440-1444 i 1490-1526.
W Czechach w latach 1471-1526
3 3 3
  • Użytkownik Zadane
2009-10-12T22:37:02+02:00
Dynastia Jagiellonów panowała łącznie 40 lat w w/w państwach.

Polska ; 1386-1572 Litwa ; 1377-1572 Węgry ; 1440-1526.
Czechy ; 1471-1526
2 5 2