Odpowiedzi

2010-02-16T14:09:09+01:00
P=25•30=750 m2
1/2=0,5
0.5+0,3=0.8
1-0,8=0,2
0,2•750m2=150m2
śliwy rosną 150m2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:09:22+01:00
P-pole całego sadu
P=25m*30m=750m²
½*P=½*750m²=375m²-powierzchnia zajmowana przez jabłonie
3/10*P=3/10*750m²=225m²-powierzchnia zajmowana przez grusze
P-½*P-3/10*P=750m²-375m²-225m²=150m²-powierzchnia zajmowana przez śliwy
3 4 3
2010-02-16T14:10:45+01:00
Pole prostokąta = ab
Pole sadu = 25*30 = 750 [m2]

Jabłonie = 1/2*750 = 375[m2].
Grusze = 225[m2]

Śliwy = 750 - [225+375] = 750 - 600 = 150 [m2]

Odp. Śliwy zajmują 150 m2