Odpowiedzi

2010-02-16T14:10:13+01:00
Byłem w domu , wyruszylem w gory wyszedlem na sam szczyt i tam az do nieba.
Wniebie bylo wspaniale nie bylo trzeba chodzic do szkoly bylo cieplo bardzo wspaniale.
Zaczalem sie bawic tam z dziecmi zaczolem grac w pilke jezdzic na rowerze.
Niestety gdy wlasnie zaczalem sie bawic mama mnie obudzila.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:12:39+01:00
Moja wyprawa do nieba
Wieczorem zjadłam kolację umyłam się i połozyłam spać czytając książkę o błękitnych chmurkach.Nagle poczułam że latam tak wysokoko ponad chmury.Po mału otworzyłam oczy i zobaczyłam że lecę na błękitnej niebieściutkiej malutkiej chmurce która do mnie mówi.Zatrzymałyśmy się na kolorowej tęczy która miała 10 różnych kolorów.Nagle ta chmurka przedstawiła mi się nazywała się obłoczek zaczęła mi opowiadać jką ma ciężka prace musi załaniać słońce a to jest trudne ponieważ razi jej w oczka.Naglenadszeedł jej szew był nim wiatr i tak dmuchnął i wtedy się obudziłam był to piękny obłokowy sen.
Licze na najlepsze-pozdrawiam
2 2 2