Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:13:26+01:00
Sierżant Stefan Karubin
podporucznik Kazimierz Daszewski
porucznik Jan Zumbach
sierżant Wünsche
sierżant Józef Frantiszek
kapitan Witold Urbanowicz
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:16:59+01:00
Podporucznik Kazimierz Daszewski sierżant Stefan Karubin porucznik Jan Zumbach sierżant Wünsche sierżant Józef Frantiszek kapitan Witold Urbanowicz
5 4 5
2010-02-16T14:50:06+01:00

sierżant Stefan Karubin -

podporucznik Kazimierz Daszewski -


porucznik Jan Zumbach -

sierżant Wünsche -

sierżant Józef Frantiszek - .

kapitan Witold Urbanowicz -
5 4 5