Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:15:58+01:00
Mam do sprzedaży używany komputer w bardzo dobrym stanie. Miałam go przez rok, włączany był ok. 2 razy.Dodaję gratis klawiaturę, myszkę, głośniki i słuchawki. Można u mnie też kupić wzmacniacz.
Proszę o kontakt telefonowy : xxx xx xxxx
9 4 9
2010-02-16T14:28:13+01:00
OGŁOSZENIE!!!

Wielka okazja.
Mam do sprzedania komputer w bardzo dobrym stanie.Żadnych uszkodzeń.Oczywiście 40 % (tzn;ile ty chcesz) zniżki.

Zapraszam.
kontakt .........nr tel
16 1 16