Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:13:08+01:00
1. Wyznaczenie osoby odpowiedzialej za przedstawienie.
2. Zaangażowanie odpowiednich, doświadczonych aktorów
3. Sytuacja powinna być dramatyczna
4. Pomiędzy postaciami ma być konflikt
5. Chór powinien podkreślać i powtarzać niektóre słowa/zdania wypowiedziane przez aktorów oraz opowiadać co dzieje się poza sceną.

Mam nadzieję że pomogłem A JAK NIE TO W INNYM ZADANIU POMOGE HIHI :]
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:18:45+01:00
Wszystko dzieje się w 1 dobie, na scenie jest tylko 3 aktorów, ich rozmowy i konflikty przerywa chór aniołów, które proszą się o dusze jednego z mężczyzn.
1 aktor kobieta
2 i 3 aktor to mężczyźni, którzy walczą ze sobą o jej względy.
akcja dzieje się w w lasach greckich.
aktor 2 uratował akt 1 i aktora 3 z pułapki zastawionych na nich złodziei i zakochał się w aktorce 1 Junonie.
Aktor 3 Inxtrymeless jest narzeczonym Junony.
Junona zauroczyła się w aktorze 2 jesperveermilionierze (:D). z aktorem 3 była z obowiązku i nakazu rodziny. a aktora 2 naprawdę lubiła.
w końcu aktor 2 i 3 walczą o jej względy, poprzez filozofowanie i dochodzenie swoich racji aż staczają bój. Wygrywa aktor 3 lecz Junona przejęta śmiercią jej prawdziwego ukochanego popełnia samobójstwo. Aktor trzy pije krew jv i też popełnia samobójstwo wcześniej wypowiadając słowa: chcę iść do Hadesu po ich dusze i oddać swoją za nich by mogli żyć i cieszyć się z siebie. Byłem egoistą nie widziałem prawdziwych uczuć.
koniec
15 3 15