Odpowiedzi

2010-02-16T14:17:27+01:00
Kula jest okrągłą tak czyli trzeba 4*4=16
i teraz jeszcze 16*4=64
Tak mi się wydaje pozdrawiam
1 5 1
2010-02-16T14:20:02+01:00
R=4cm
Pp=4πr²
Pp= 4π16cm
Pp= π4cm

V= 4/3πr³
V= 4/3π64
V= 8,(3) π
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:23:13+01:00
Pole kuli = 4*pi*r2 (nie mogę włączyć matematycznych znaków ani dodać załączników na tym komputerze)
Objętość kuli = 4/3* pi * r3

P = 4*pi*16cm2
P = 64 pi cm2

V = 4/3*pi*64cm3
V = 85 i 1/3 pi cm3
1 5 1