Odpowiedzi

2010-02-16T14:26:30+01:00
50*0,037=1,85 kg soli

Odpowiedź: 1,85 kg soli


To tyle :
Pozdro ^^
1 5 1
2010-02-16T14:26:52+01:00
Woda w morzu śródziemnymzawiera 3,7% soli. Ile soli jest w 50 kg tej wody??

Cp=3,7%

czyli na 100g przypada 3,7g soli

ułóżmy proporcję:

100g --- 3,7g
50000g --- x

x = 50000*3,7/100
x = 1850g = 1,85kg
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:27:33+01:00
50•3,7%=50•0.037=1,85kg
1 5 1