Odpowiedzi

2010-02-16T14:30:53+01:00
Wczoraj spotkała mnie radosna chwila życia.
Biologia jest bardzo ogólna.
Już za tydzień biorę ślub więc trzeba kupić suknię ślubną.
W radiu wczoraj leciała fajna melodia.
60 4 60
Najlepsza Odpowiedź!
  • aga7
  • Rozwiązujący
2010-02-16T14:31:28+01:00
Radoną chwilą mojej siostry był ślub.
Ona bardzo lubi ogólną biologię.
W tym radosnym momencie miała śliczną suknię ślubną.
Na weselu grała piękna melodia.



Licze na naj
28 4 28