Odpowiedzi

2010-02-16T14:41:16+01:00

b) śrubowiec mniejszy
paciorkowiec
c)rzęsitek
świdrowiec
d)grzyby
opieńka miodowa
trzęsak mózgowaty
e)pies
krowa
Bezkręgowce
płazińce-diplozoon paradoxum, tasiemiec
obleńce-glista ludzka, owsik
owady-mucha,pszczoła
pajęczaki-zaleszczotek,roztocze
f)rośliny-drzewa,krzewy

nie wiem czy dobrze ale...

2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:43:41+01:00
A) wirusy -
b) bakterie -paciorkowiec
c) protisty - ameba,zarodziec malaryczny
d) grzyby - Hubiak pospolity, buławinka czerwona
e) zwierzęta-hiena byk
BEZKRĘGOWCE:
płazińce - tasiemiec
obleńce - glista ludzka, owsik
owady - komar,mucha Tse-tse
pajęczaki - zaleszczotek,roztocze
f) rośliny -kanianka

Ps mam nadzieje że pomogłam ;)
2 3 2