Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:41:22+01:00
Gospodyni przyniosła czarodziejskiego pomidora do kuchni. Zamierzała otóż ugotować go w zupie i zjeść.
- Cześć pomidorze.
- Nie! Nie jedz mnie.
- Musze, jestem taka głodna.
- Ale ja tak bardzo proszę.
Gospodyni tak się wpatrzyła w piękne oczy pomidora, że nie zauważyła, kiedy pomidor uciekł.
HAPPY END. ;D
2 5 2
2010-02-16T14:45:30+01:00
Pewnego dnia mama chciała zrobić zupę pomidorową wyłożył wszystkie potrzebne składniki na stół lecz jednego jej brakowało.
-Kasiu -zawołał mama- nie widziałaś gdzieś jednego pomidora ???
-Nie- odpowiedziała dziewczynka .
-Chyba nie uciekł- zapytała zdruzgotana mama ?
-może ? takie rzeczy dzieją się na prawdę.- odpowiedziała Kasia.

7 1 7
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:47:43+01:00
O pomidorze co uciekł z kuchni

- witaj pomidorku
- dzieńdobry
-dzisiaj bedziesz skrojony
pani sie odwrociał i pomior uciekł .
zadzwoniła po pogotowie ze pomidor uciekł a powiedzieli jej ze ma zadzwonic na policje.
pozniej pogotowie jedzie a tu widzi pomidor rozjechany na ulicu\y
koniec
32 4 32