Jola dojeżdża do szkoły autobusem . Droga z domu na przystanek zajmuje jej 7 min. Autobusem jedzie 16min.Z przystanku do szkoły idzie 3min.O której powinna wyjść z domu ,aby zdążyć do szkoły na ósmą???
Rozkład jazdy
7:00,7:10,7:20,7:25,7:30,7:35,7:40,7:50



Proszę z obliczeniami .

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:40:03+01:00
7 min + 16 min +3 min = 26 min

7:30 +26 min = 7:56

7 : 30 - 7 min = 7 : 23

odp : Jola powinna wyjść o 7: 23
1 3 1
2010-02-16T14:41:24+01:00
Droga autobusem + droga z przystanku do szkoły - 16 min + 3 min = 19 min.
Tak więc musi najpóźniej jechać autobusem o 7.41. Autobus jest o 7.40.
Droga do przystanku zajmuje jej 7min. 7.40 - 7 min. = 7.33
Odp. Musi najpóźniej wyjść z domu o 7.33
2 4 2
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:43:07+01:00
7+16+3min=26min
7,30+0,26=7,56
Zostaną jej jeszcze 4 min do 8,00.
7,30-7min=7,23
7,23 powinna wyjść z domu.
2 5 2