Odpowiedzi

2010-02-16T14:43:29+01:00
Kasia kupiła 7 zeszytów po 8zł każdy i notes za 32 zł. Ile zapłaciła Kasia za zakupy.?

7-ilośc zeszytów
8zł-cena 1 zeszytu
32zł-cena notesu

7×8+32=56+32=88
odp. Kasia zapłaciła 88zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:43:31+01:00
Np.
drużyna maćka grała w siedmiu meczach. W karzdym meczu zdobyła po 8pkt. Drużyna Kasi we wszystkich meczach zdobyła 32 pkt. Ile w sumie pkt. zdobyły obie drużyny ??
1 5 1