Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:43:55+01:00
Paweł to świetny kolega. Na nim mozna polegac jak na Zawiszy. Chciałbym zostac jego przyacielem.
9 2 9
2010-02-16T14:43:59+01:00
- Paweł to świetny kolega. Na Pawle można polegać jak na Zawiszy. Chciałbym zostać przyjacielem Pawła.

-Paweł to świetny kolega. Można na nim polegać jak na Zawiszy. Chciałbym zostać jego przyjacielem.
7 2 7
2010-02-16T14:44:16+01:00
Hm nie wiem czy to bedzie dobrze ale...
- Paweł to świetny kolega. Na nim można polegać jak na Zawiszy. Chciałbym zostać jego przyjacielem.
4 2 4