Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:48:08+01:00
Wyglądać jak cień-wygladac zle marnie
Bać się własnego cienia-bojazn przed wszystkim
Snuć się za kimś jak cień-nasladowac go
Usuwać się w cień-chowac sie
Nie ma w tym cienia prawdy-jest to kłamtwo oszustwo
Wyjść z cienia-pokazac sie pochwalic zasłynasc
17 4 17
2010-02-16T14:48:42+01:00
Wyglądać jak cień.-być bardzo chudym
Bać się własnego cienia.-bać się wszystkiego
Snuć się za kimś jak cień.-wszędzie za kimś chodzić
Usuwać się w cień.-iść gdzieś, gdzie nikt cię nie widzi
Nie ma w tym cienia prawdy.-nie ma w tym nic co jest prawdą
Wyjść z cienia. -wyjść do ludzi.

Ja tak to rozumiem.
14 4 14
2010-02-16T14:52:10+01:00
Wyglądać jak cień-być wychudzonym, słabym, mieć niezdrową cerę
Bać się własnego cienia- być zastraszonym bać sie wszystkirgo
Snuć się za kimś jak cień-chodzić za kims, przesladowac kogos
Usuwać się w cień- usunac kogos z drogi
Nie ma w tym cienia prawdy- samo kłamstwo
Wyjść z cienia- już sie nie bać

Ps mam nadzieje że pomogłam ;)
10 2 10