Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:50:37+01:00
A) ma 5 ścian i 9 krawędzi i 6 wierzchołków
b) ma 7 ścian i 15 krawędzi i 10 wierzchołków
c) ma 7 ścian i 15 krawędzi i 10 wierrzchołków

mam 5 z matmy powinno być dobrze.
Myślę o naj ;P
6 5 6
2010-02-16T14:55:08+01:00
A) Graniastosłup trójkątny ma 5 ścian i 3 krawędzie oraz 6 wierzchołków.
b)Ten graniastosłup prosty ma 5 ścian, 5 krawędzi oraz 10 wierzchołków.
c) ten graniastosłup na 5 ścian, 5 krawędzi oraz 5 wierzchołków.

mam nadzieje że dobrze xDDD
13 4 13