Odpowiedzi

2010-02-16T14:51:17+01:00
Mam zaszczyt zaprosić .......... ......... na Walentynki
Które odbędą się dania 14.02.2010 o godz. 16.00
Przy ul. Morelowej 26
Bardzo serdecznie zapraszam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:00:12+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam Kingę Nowak na zabawę walentynkową, która odbędzie się dnia 13 lutego 2010 roku o godzinie 17:30 w miejskim domu kultury na ulicy Kowalskiej 4 w Poznaniu. Na imprezie będzie pyszne jedzenie, różne konkursy dla publiczności oraz przyjedzie znany zespół, ale to już jest niespodzianka jaki!

Zaprasza:
(twoje imię i nazwisko :))


Pamiętaj że zawsze musi w zaproszeniu być 5 najważniejszych rzeczy:
1.Kto?
2.Co?
3.Gdzie?
4.Kiedy?
5.W jakim celu?

myślę, ze dostane naj :) :P