Odpowiedzi

2010-02-16T14:55:28+01:00
Twierdzeniem pitagorasa a kwadrat + b kwadrat= c kwadrat
25cm, 100mm=10cm
25 do kwadratu+10 do kwadratu= c kwadrat
625+100=c kwadrat
c kwadrat=725cm

8cm=80mm, 16mm

znowu tak samo
640+256=c kwadrat
c kwadrat=896mm


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:59:34+01:00
A) 25² + 10² = a²
625 + 100 = a²
a = √725
a = 5√29 cm

B) 8² + 1,6 ² = b²
64 + 2,56 = b²
b = √66,56
b = 16√0,26 cm

C) 50² + 5² = c²
2500 + 25 = c²
c = √2525
c = 5 √101 dm = 50 √101 cm