Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:51:26+01:00


Partycypować – znaczy brać w czymś udział, uczestniczyć.
Płacący abonament partycypują w finansowaniu takich hitów telewizji publicznej jak „Klan”, „Plebania” czy „M jak Miłość”.
Mogą więc z dumą powiedzieć, że to dzięki ich ciężko zarobionym pieniądzom, możemy codziennie podziwiać na swoim ekranie Kasię Cichopek i braci ksero Mroczków. A niepłacący abonamentu powinni się wstydzić.
2010-02-16T14:51:44+01:00
Partycypować uczestniczyć, brać udział.

Etym. - łac. participare 'jw.' (por. participium) od particeps 'uczestnik'; parti- od pars, zob. partia; -cip-, -ceps od capere, zob. antycypacja.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:51:48+01:00
Partycypować uczestniczyć, brać udział.