Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T14:56:38+01:00
Nie, ponieważ dzieci nadal się tak buntują lub w podobny sposób.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T14:57:01+01:00
Według mnie to tak.Oboje pochodzili z dwóch różnych rodów, ale do siebie zbliżonych, ponieważ były one bardzo dystyngowane i kulturalne.Buntowanie się rodzinie aby wygrać miłość jest romantyczne chociaż można powiedzieć że każdy człowiek na ich miejscu postąpiłby tak samo i w naszych czasch i w ich.
2010-02-16T14:59:52+01:00
Jest ponadczasowe z tego względu że :
- dzieci coraz częściej buntują się przeciw swoim rodzicom powody są różne i wielki wpływ na miłość , naprzykład jeśli rodzice nie pozwolą się spotykać z kimś dziecko tak zrobi po swojemu bo uczucie będzie go prowadzić .
-a drugi przykład zakochana para jedna osoba biedna druga bogata coś jak Romeo i Julia dwie różne rodzinny ale dla uczucia zrobi się wszystko i zdanie rodziców nie będzie nic znaczyć
1 4 1