Odpowiedzi

2010-02-16T21:40:59+01:00
Philip Petain- kolaborował z Niemcami, stał na czele marionetkowego państwa Vichy, był zdrajcą dla francuzów,
natomiast de Gaulle był jego przeciwieństwem stał na czele wolnych francuzów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:45:54+01:00
Marszałek Philip Petain był kolaborantem (tzn współpracował z władzami okupacyjnymi) , a generał Charles de Gaulle na emigracji w Wielkiej Brytanii założył organizację 'wolni francuzi' przeznaczoną dla osób, którzy nie mogli pogodzić się z tym że ich kraj był okupowany .... później został premierem, następnie prezydentem Francji.

Mam nadzieję, że pomogłam ;*