Odpowiedzi

2010-02-16T15:00:34+01:00
kalisz,16.02.10

drogi kubo !

zachecam cie do przeczytania bardzo ciekawej ksiazki pod tytulem '' ania z zielonego wzgorza ''
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:09:52+01:00
miejscowość* 16.02.2010r
Droga Kasiu!
Dziekuję za poprzedni list. U mnie wszystko w porządku. Właśnie skończyłam książkę pt. "Ania z Zielonego Wzgórza".
Radze Ci przeczytać tą książkę, ponieważ jest to bardzo ciekawa, pouczająca, przyjemna książka. Idealna na długie zimowe wieczory. Jest to jedna z 10 przygód psotnej dziewczynki o wielkiej wyobraźni. Naprawdę polecam.
Zapraszam Cie do nas, oraz zachęcam do przeczytania owej książki.
pozdrawiam .....*


W miejscu * wpisz swoje miasto/imię mam nadzieje że dobrze i zapewniam że nie znajdziesz tego w necie :D
2 4 2