Odpowiedzi

2009-10-12T23:03:19+02:00
Dane:
t=8s
g=a=9,81 m/s2
V=?
s=?
a=V:t
V=a*t
V=8s*9,81m/s2
V=78,48m/s
s=1/2a*t2
s=1/2*9,81m/s2*(8s)2=1/2*9,81m/s2*64s2
s=313,92m
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T01:20:33+02:00
Prędkość ciała puszczonego swobodnie po czasie 8sekund jaką przebyło drogę w tym czasie?
rozumiem, że chodzi tu o swobodny spadek
t=8s
g=10 m/s² - przyspieszenie ziemskie
S=? ruch jest jedn. pryspiesony
S=gt²/2
S=10m/s² *64s²/2
S=640/2 m
S=320 m
1 4 1