Odpowiedzi

2010-02-16T15:01:10+01:00
A) a*b
b) a*a
c) (a+b)*h:2
d) a*h
e) f*f (przekątna *przekątna)
f) a*h:2
14 3 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:01:14+01:00
Prostokąt : 2a+2b
kwadrat:4a
trapez: a+b+c+d
równoległobok:2a+2b
romb:4a
trójkąt:a+b+c
23 4 23
2010-02-16T15:06:09+01:00
1) Obwód prostokąta jest równy sumie długości jego boków:

O=a+b+a+b=2a+2b


2) Obwód kwadratu:4x a(słownie:cztery razy a) a-jeden bok kwadratu.


3)Obwód trójkąta:a+b+c a,b,c-boki trójkąta
\

3)Obwód równoległoboku:2 x a+2 x b a-bok równoległoboku,b-równoległoboku


4)Obwód rombu:4 x a a-bok rombu


5)Obwód trapezu:a+b+c+d a,b,c,d-boki trapezu

8 3 8