Odpowiedzi

2010-02-16T15:04:44+01:00
Śniadanie:
-100g pumpernikla
-5g masła roślinnego
-50g szynki carskiej
-50g sera pleśniowego
-2 pomidory
-herbata z cytryną

II śniadanie:
-50g pumpernikla
-3g margaryny
-twarożek
-herbata z cytryną

Obiad:
I danie:
-zupa jarzynowa
II danie:
-pizza z szynką i pieczarkami
-coca cola

Kolacja:
-jasne pieczywo
-5g masła roślinnego
-50g szynki
-50g sera
-50g metki łososiowej
-herbata z miodem
1 5 1
2010-02-16T15:05:03+01:00
Pierwsze śniadanie

pieczywo żytnie- 2 kromki (80 kcal)

masło- 15 dag (100 kcal)

wędlina- 5 plasterki (120 kcal)

pomidor- 10 dag (25 kcal)

herbata - (0 kcal)

łyżeczka cukru- (50 kcal)

sok pomarańczowy (60 kcal)

owoc- np. brzoskwinia- (40 kcal)

razem-465 kcal


Drugie śniadanie

drożdżówka z serem- (200 kcal)

owoc- . jablko- (70 kcal)

sok jablkowy (60 kcal)

razem- 330 kcal


Obiad

zupa jarzynowa- (150 kcal)


Kolacja

4 kromki chleba + Kakao - 100(kcal)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:21:46+01:00
ŚNIADANIE:
-omlet z 2 jajek,
-szklanka soku pomarańczowego(jeśli osoba jest dorosła możne wpić kawę),
-kanapka z serem i sałatą.
2 ŚNIADANIE:
-szklanka herbaty(jeśli osoba jest dorosła możne wpić lampkę czerwonego wina),
-sałatka ze świeżych warzyw,
-owoce.
OBIAD:
- ziemniaczki,
- surówka,
-pulpeciki,
-sok.
KOLACJA:
- twarożek ze szczypiorkiem,
- herbata,
-pieczywo.

Mam nadzieje,że pomogłam:)
2 5 2