Odpowiedzi

2010-02-16T15:05:26+01:00
Zmiana swojego życia o 180 stopni poniewaz pozwala okreslic nam nowa droge w zyciu i obrac nowe cele.

nawrocenie jest jak ptak poneiwaz pozwala wzleciec w chmury

nawrocenie jeest jak szansa poniewaz daje nam czas na zmiane

jest jak łodz poniewaz mozemy obrac nowe cele

jest jak pogoda poniewaz zawszee po zimie nadchodzi wiosna

jest jak kwiat ponieewaz pozwala eozkwitnac

jest jak szafa poniewaz mozemy wyciagnac cos nowego

jest jak drzwi po otworzeniu daje nam nowe okolicznosci

jest jak zwiazek trzeba o to dbac

jest jak roslina trzeba ja pielegnowac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:32:23+01:00
1.nawrócenie jest jak globus ponieważ zawsze można zakręcić w drugą stronę
2.nawrócenie jest jak kierownica ponieważ od wyznaczenia kierunku zależy nasze życie
3.nawrócenie jest jak rozwidlenie dróg poniewaz zawsze moze doprowadzic nas do lepszego zycia
4.nawrócenie jest jak czekolada poniewaz bardzo dobrze smakuje
5.nawrócenie jest jak kołowrotek poniewz splata siec naszego zycia na nowo
6.nawrócenie jest jak warkocz splata nasze wiezi zbogiem
7.nawrócenie jest jak papieros poniewaz nie mozna sie od niego oderwac
8.nawrocenie jest jak raj poniewaz wprowadza nas w stan blogosci
9.nawrocenie jest jak rodzic zawsze nas ochroni prowadzac do boga
10.nawrocenie jest jak głosnik ponieaż wyraznie do nas przemawia
mam nadzieje ze pomogłam ^^