Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:11:00+01:00
18.5km=18500m=1850000cm
1850000:50000=37
na mapie w skali 1:50000 sciezka będzie miec długośc 37 cm.

3,5km=3500m=350000cm
350000:70000=5
na mapie w skali 1:70000 sciezka będzie miec długośc 5 cm.
1 5 1
2010-02-16T15:12:39+01:00
15,8km=1580000cm
15800000:50000=31,6cm
Odp:Ścieżka na mapie będzie miała 31,6 centymetrów

3,5km=350000cm
350000:70000=5cm
Odp:Będzie miała na mapie 5 centymetrów.