Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:06:41+01:00
L. poj.
M.Czworo dzieci
D.Czworga dzieci
C. Czworgu dzeiciom
B. Czworo dzieci
N. czworgiem dzieci
Ms. o czterech dzieciach
W. czworo dzieci.!
54 4 54
2010-02-16T15:08:16+01:00
M.czworo dzieci
D.czworga dzieci
C.czworgu dzieciom
B.czworga dzieci
N.czworgiem dzieci
Ms.o czworgu dzieciach
1 5 1
2010-02-16T15:09:39+01:00
L.poj
M. czworo dzieci
D. czworga dzieci
C. czwórce dzieci
B. czworo dzieci
N. czworgom dziećmi
Msc. czwórce dzieci
W. czworga dzieci
1 5 1