Bardzo proszę was o pomoc.

przetłumacz. ;)

1) Ja, ich bin schon recht sportlich. Ich mache seit 2 Jahren Leistungsrudern. Ich trainiere 5- mal in der Woche, je zweieinhalb Stunden. Das Training ist seht hart und anstrengend. Da bleibt mir also sehr wenig freie Zeit, aber der Sport ist für mich das Wichtigste. Ich trainiere momentan für die deutsche Jugendmeisterschaft.

2) Na ja, ich finde schon, dass ich ziemlich sportlich bin. Ich jogge mindestens eine Stunde täglich. Ich gehe auch echt gern schwimmen. Im Sommer fahre ich auch ans Meer oder an einen See, wo ich tauchen kann. Ich fahre auch gern in Sportcamps. Und im Winter fahre ich Ski.

3) Regelmäßig mache ich nur Schulsport. Sonst gar nichts. Viele in der Schule machen Sport, schwimmen, fahren Ski oder so. Aber ich habe immer was Besseres zu tun: Fernsehen, mit Freunden ausgehen oder sonst irgendwas. Sport steht bei mir an letzter Stelle. Ich bin kein Sporttyp.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T10:28:00+01:00
1) Tak, jestem bardzo sportowy.Mam 2 wyników roku wioślarstwo. Trenuje 5 - razy w tygodniu, każde dwie i pół godziny. Szkolenie jest twardy i mocny wygląd. Od tego czasu pozostaje mi bardzo mało wolnego czasu, ale sport jest najbardziej dla mnie ważny. Trenuje w tej chwili na mistrzostwo Niemiec młodzieży.


2) Cóż, mi się bardzo podoba , że jestem całkiem sportowy. Ja biegam co najmniej godzinę dziennie. Bardzo lubię pływac. Latem będę nurkować nawet do morza lub jeziora. Uwielbiam obozy sportowe.. A w zimę narty


3)Jestem regularna szkoły. Nic więcej. Wiele osób w szkole lubi uprawiać sport, pływanie, jazda na nartach czy coś takiego. Ale zawsze coś lepszego do roboty: Oglądanie telewizji wychodzić z przyjaciółmi, czy coś. Sport jest dla mnie na ostatnim miejscu. Nie jestem typem sportowym.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-17T13:12:02+01:00
1)
Tak, jestem bardzo wysportowany. Mam 2 wynik we wioślarstwie. Trenuje 5 - razy w tygodniu, po dwie i pół godziny dziennie. Dzięki temu (treningowi) mam twardy i mocny wygląd. Od tego momentu zostaje mi bardzo mało wolnego czasu, ale sport jest dla mnie najważniejszy. Obecnie trenuje na młodzieżowe mistrzostwa Niemiec.
2)
Cóż, podoba mi się że jestem bardzo wysportowany. Biegam co najmniej godzinę dziennie. Bardzo lubię pływać. Latem nawet będę nurkował w morzu lub w jeziorze. Bardzo lubię jeździć na obozy sportowe. A w zimę na narty.
3)
Jestem regularny (poświęcony-oddany) szkole. Nic poza nią. Wiele osób w szkole lubi uprawiać sport, pływanie, jazda na nartach czy coś takiego. Ale ja mam zawsze coś lepszego do robienia: oglądanie telewizji, wychodzenie z przyjaciółmi, czy jeszcze coś innego. Sport jest dla mnie na ostatnim miejscu. Nie jestem typem sportowca.


4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-02-17T14:06:48+01:00
1) Tak, już właściwie jestem sportowcem. Od dwóch lat robię Leistungsrudern. Trenuję 5 razy w tygodniu, im dwa i pół maluj godziny. Trening jest widźcie twardo i z wysiłkiem. Tam mi więc bardzo mało wolny czas zostanie, ale sport jest dla mnie ważny. Trenuję aktualnie dla niemieckiego młodzieżowego mistrzostwa.

2) Na tak, znajduję już, że jestem dość sportowy. Uprawiam jogging przynajmniej godzina codzienny. Chodzę też naprawdę z przyjemnością pływają. Latem jadę nad morze też lub mogę wynurzać się na jezioro, gdzie. Też z przyjemnością skoczę w sportowe obozy. I w zimie jeżdżę na narcie.

3) regularnie tylko robię wychowanie fizyczne. Zazwyczaj zupełnie nic. Dużo w obrębie szkoły sport, przepływają, jeżdżą narty znaleźć naśladowców lub tak. Ale robię zawsze co lepszy do: telewizja, z przyjaciółmi wychodzić lub zazwyczaj co bądź. Sport zależy od mnie w ostatnim miejscu. Nie jestem żadną Sporttyp.Wpisz tekst do tłumaczenia
2 1 2