Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:06:00+01:00
Ściery , ścierki i ściereczki ,
mają czasem kłopoteczki .
mama tata i dzieciaki ,
wycierają nią zderzaki.
miski szklanki filiżanki ,
no i oczywiście dzbanki .
mama myje nią podłoge,
a dzieciaki krzyczą mogę ,mogę.
jutro wymienimy szmatkę ,
i kupimy nową w kratkę .
2010-02-16T15:39:51+01:00
Każdy przedmiot,
Mały duży,
Nagle czasem sie zakurzy.
Wtedy mdli go ,
bolą kości,
Nagle brak w nim codziennej radości.
Ale sposób na to mamy,
Żaden plaster na te rany,
Człowiek przyjdzie,
rzuci okiem
no i porozmawia potem.
Przyjdzie powie jak go lubi,
wtedy przedmiot się rozchmurzy.
Dasz mu taką Aspirynę
która da mu znowu siłę!