Odpowiedzi

2010-02-16T15:11:20+01:00
1 . Obliczam powierzchnię wykładziny: 350cmx420cm=147 000cm²
1m²=10 000 cm²
1cm²=0,0 001m²
147 000cm²=14,7m²
koszt wykładziny to:
14,7m²x65zł= 955,50 zł

2 . P = a * h1
P = 6 * 8
P = 48 ( cm )

To drugie to nie wiem czy dobrze ,. xD
Pozdro..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:13:27+01:00
350cm = 3,5m
420cm = 4,20m
P - 3,5 * 4,2 = 14,7m(kwadratowych)
14,7*65zł = 955,5
trzeba zapłacic 955,5zł

Zad2
P - (6 + 10) * 8 / 2 = 16 *8/2 = 128/2= 64
odp Pole wynosi 64cm9kwadratowych