Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:15:31+01:00
Wysokość pudełka ⁴/₅ z 30cm = ⁴/₅*30cm = 24cm
pole dna pudełka 30cm*40cm = 1200cm²
pole 1 ściany bocznej 30cm*24cm = 720cm²
pole 2 ściany bocznej 40cm*24cm = 960cm²
pole powierzchni bocznej 2*(720cm² + 960cm²) = 2*1680cm²=
3360cm²
1200cm² + 3360cm² = 4560cm²
Odp. Potrzeba na pudełko 4560cm² papieru.
2010-02-16T15:20:41+01:00
40x30= 1200 cm² ( pole powierzchni podstawy)
4/5 × 30 cm = 24 cm ( to wysokosc)
24× 30 cm = 720 cm² (jedna scianka)
24 × 40 cm = 960 cm² (druga scianka)
720 x 2 = 1440 cm² (dwie scianki)
960 x 2 = 1920 cm²( dwie kolejne scianki)
1200 + 1440+ 1920 = 4560 cm²

Odp. Potrzeba 4560 cm² papieru kartonowego

PS. mam na dzieje że dobrze ;)