Odpowiedzi

2010-02-16T15:12:33+01:00
Film Avatar jest bardzo dobrze zrobionym filmem science fiction. Ma duzo rodzaji urywków nad ludzkich , i widac to na pierwszy rzut oka. Np: jak sie bija to widac tam poszczegolne elemnty z nadludzkich sił
2010-02-16T15:14:26+01:00
Ponieważ są tam postacie zmyślone, bronie i pojazdy, a także na samym początku jest podany odległy rok
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:42:17+01:00
Avatar jest filmem sci-fci gdyż opowiada o Pandorze. Jest to kraina która nie istnieje w naszych realiach, jest wymysłem twórcy. Dodatkowo istoty zamieszkujące pandorę są wymyślone przez autora. nigdy nie widzieliśmy podobnych stworzeń. Broń występująca w filmie jest bardzo zaawansowana technologicznie. No i jak również główny wątek całego filmu. przepływ neuronów mózgowych pomiedzy człowiekiem a avatarem, takie coś na obecne czasy jest po prostu wybiegiem o pare stuleci w przód.
2 5 2