Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:17:34+01:00
Uwaga!!!
Z ostatniej chwili!!! Przecena trapezów 10 zł sztuka!! Super okazja, kupujcie trapezy! Trapezy warto kupywać, ponieważ zawsze się przydają. Jeśli kupisz 3 trapezy w prezencie dostaniesz romb!!

oto chodzilo?
2010-02-16T15:45:42+01:00
Zapraszam na Ulice ... tam odbędzie si przecen trapezów prostokątów kwadratów rombów i rownolegloboków sztuka 5 zł a kto kupi 10 sztuk kolejne 10 gratis.
Zapraszam !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 4 1
2010-02-16T15:46:49+01:00
KUPUJCIE !!!!!!!11 trapezy ,prostrąkąty bez nich by nie było kształtów a jężeli kupicie wszystko powstanie