Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:14:16+01:00
Ma ona urozmaiconą linię brzegową: ska;iste wybrzeża, a także piękne plaże. Za skałami, w których znalazł grotę ciągnie się bujny las zwrotnikowy. Teren nie jest płaski, raczej pagórkowaty; narrator mówi o wzgórzach. Po drugiej stronie lasu rozciąga się gaj palmowy, rosną drzewa cytrusowe, banany, dzikie melony oraz bawełna. W powietrzu unoszą się bawne motyle i papugi, tukany, gołębie. W porze deszczowej uprzykrzają życie moskity. Na wyspie nie ma dzikich bestii, dużo jest natomiast kóz i żółwi.
Bohater poznając wyspę nadaję poszczególnym miejscom nazwy. Oswaja w ten sposób nieznaną mu przestrzeń (Wzgórze Nadziei, Kozia Dolinka, Melonowe Wzgórza, Warownia Koziego Króla).
45 4 45
2010-02-16T15:17:29+01:00
Wyspa robinsona Crusoe jest wyspą bogatą w rośliny. Robinson spędziła na niej ... sam musiał polować np. na ryby . Przeżył bardzo ciężkie dni . było mu bardzo ciężko !!




dopisz jeszcze coś
31 2 31