Odpowiedzi

2010-02-16T15:15:32+01:00
Zaproszenie
W imieniu szkolnego koła teatralnego, zapraszam państwa na występ "Romeo i Julia" (mozesz coś innego) który odbędzie się w szkole nr. 322.02.2010 o godz. 17.00. Wstęp bezpłatny.


<imie i nazwisko>
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:16:25+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów (twojej szkoły) na przedstawienie pt. "Królewna Śnieżka w wersji nowoczesnej" w wykonaniu Koła Teatralnego "Zywe Słowo". Odbedzie się ono dnia 17.02.2010r na Auli w (nazwa twojej szkoły) o godzinie 17:00.

Serdecznie zapraszamy
Organizatorzy

Proosze :]
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T15:16:51+01:00
Zapraszam
Mam zaszczyt zaprosić Cię do szkolnego kółka teatralnego.w tym kółku można nauczyć się wielu ciekawych rzeczy a przede wszystkim grania.Spotkania
kółka odbędą się .................................o ..........godz.
było by mi bardzo miło.
.................................
(podpis od kogo zaproszenie)
2 3 2