Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T15:17:51+01:00
Dane;
1:2000
1,5cm szerokości
2,5 cm długości
Szukane;
ile siatki należy zakupić, aby ogrodzić całą działkę. ?
Rozwiązanie:
1 cm - 2000 cm
1 cm - 20 m
1,5 × 20 = 30 m
2,5 × 20 = 50 m
Ob= 2 × 30 + 2 × 50 = 60 + 100 = 160 m
Odp Aby ogrodzić całą działkę należy zakupić 160 m siatki.
2 5 2
2010-02-16T15:21:05+01:00
1,5cm = 1,5 x 2000 = 3000cm=30m
12,5cm = 12,5 x 2000 = 25000cm = 250m

2x30m + 2x250m = 560m
odp. należy zakupić 560m siatki

chyba tak :)
1 5 1
2010-02-16T15:21:21+01:00
Na mapie
1cm- 2000cm
1cm - 20m

1,5 cm - 30 m w terenie
12,5cm - 250m
obw - 2 * 30m + 2 * 250m = 60m+ 500m = 560m
Nalezy kupic 560m siatki
1 5 1