Zapisz liczbę dwu cyfrowo w której m jest cyfro dzięsiątek a m cyfro jedności . Oblicz o ile zwiększy się ta liczba jeżeli cyfre dzięsiątek zwiększymy o dwa , a cyfre jedności zmniejszymy o trzy . Jaki warunek musi spełnia m i n żeby zadanie było roziązywalne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:34:46+01:00
Ta liczba to np: 26
m=2
n=6
2+2=4
6-3=3
26+17=43
Liczba ta zwiększy się o 17
m musi być większe od 0, i mniejsze lub równe 8
n musi być większe od 0, i mniejsze lub równe 9
2010-02-16T20:03:13+01:00